lördag.

Hallå där ute !
Då var det lördag, och man är lagom sliten . Igår så blev det partaj hela kvällen lång . Det blev en rätt hyffsad kväll hos adde . Från början så skulle man festa på stan med hanna och gänget men blev lite ändringar . Så vi styrde fest hemma hos adde istället . Dan igår började med att jag var iväg till frisörn och klippte mig och gjorde slingor , så nu är man blond IGEN! =D
Alltid kul och göra en uppfräschning. Sen efter frisörn så blev det upp på stan , träffade hanna och gick med henne en stund sen så blev det till systemet och styra lite öl till kvällen . Sen åkte ja hem och sen blev det åka upp mot stan igen och käka lite mat . Vart så sugen på en kebabtallrik så ja mötte upp madde och hennes mamma för lite mat . Var så länge sen man träffade madde.
Sen var det bara att åka hem och fixa till sig för kvällen .
Nu så sitter jag och väntar på att få åka hem till linea en sväng . Blir inte där allt för länge eftersom man ska upp halv 6 imorgon och jobba frukost .
Nästa vecka ser mycket lugnare ut med jobb och det kan behövas lite ledighet känns det som nu . Har fått jobbat mycket nu den senast tiden .
Och nu är det inte långt kvar tills jag åker upp till gräsö och jobba första helgen innan det drar igång på allvar för säsongen . Jag längtar mer och mer nu faktiskt .

ska kila till bussen nu !
ha en trevlig lördag kväll allesammans :)



 

Resultatet efter frisörn  :)

                       


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0