värme värme värme.


Helt sjukt väder det är ute nu , det är nästan så man vill åka iväg och bara bada och ligga och plaska som ett litet barn nånstans . Men man ska absolut inte klaga på det fina vädret , men var lagom kul att cykla hem i dag efter jobbet. Lagom varm blev man , nästan så man kunde cykla hem i endast kallingar. Haha!
Då har man jobbat både lördag och söndag morgon , helt jäävla död är man när klockan piper .
Sen så har ju ALLA förutom JAG vart ute och festat i helgen , jag vill oxå ! Sen så har det ju ringt både lördag och söndag natt/morgon  lagom pigg man vart då , den skyldiga heter hanna! =P

Idag så blir det hyffsat lungt , hade velat lagt mig ute och sola lite och få lite mer färg  men det är nästan för varmt .

Sen så kommer älsklingen oxå lite senare . Idag så firar vi 1 år och 1 månad , tiden går fort!
Sen har jag även bott 4 månader i lägenheten , det är helt sjukt vad tiden går fort .

Om 2 helger är det min sista helg hemma i örebro , hur ska detta gå ? .. Då blir det partaj för hela slanten ! Löning för min del och en bra lön för än gångs skull . Boka in den helgen för partaj då ni som känner mig :D


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0