Svin trött.

Nu så sitter man här och käkar lite frukost för att sen åka iväg upp till gräsö över helgen för att jobba, är så sjukt trött.. Blev inte allt för många timmars sömn i natt . hade jätte svårt att somna .
Blir en lång dag idag oxå. Är uppe vid gräsö vid 10-11 tiden för att sen jobba till kl 23.00 ikväll . Lagom trött man kommer vara då . Men det är bara att försöka hålla ögonen öppna , och speciellet snart när man ska köra nästan 30 mil .

Blir en 30 timmars helg nu framför mig som man ska jobba , och sen så blir det hem till syrran på söndag för att sova kvar tills på måndag . Ska hem på måndag och jobba igen på hotellet. jag kommer vara helt död känns det som !

Dags att fixa till sig för att sen åka .

Vi höres !

Kommentarer
Postat av: Guess ! ? ;P

Saknar dig redan nu. hur ska jag klara mig när du är borta hela sommaren ? :S Linus min vän !

2008-06-07 @ 23:19:02

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0