- Home sweet home.

Hemma nu igen i örebro , eller kom hem igår . Haft en toppen helg med massa skoj. och bara tagit det lungt med familjen och släkten uppe hos syrran .
Fått en del skojs oxå . Så snäll hade man vart iaf ;) men ni hade väl inte trott någe annat om mig väl ? (a) ;) hahha!

Första december idag , och julen närmar sig med stormsteg . Har inte bestämt mig ännu om vart jag blir i jul , men lutar nog åt att jag blir kvar i stan iaf :) ..

Sen så är det ju snart nyår oxå . Det är ett måste att planeras snart så det blir av ;D  Vi har ju smått planerat lite . men inget som är bestämt ännu . Får se om det blir sthlm över nyår med gänget . Annars så blir det väl som vanligt att man firar i stan och super som aldrig förr :P Så har det ju vart dom två senaste åren . Dom som har firat med mig vet hur jag vart ;) men skoj har det vart iaf :D

ska man försöka röra sig in i en dusch kanske nu , och sen så blir det tvätt kl 6 .. såååå skoooj , men som sakt ett måste...
None

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahah tvätta kl 6.. herrejsus:p



Nej eller hur!:p jaadu han kan väl vara en 26 år.. ngn bra ide?

2008-12-02 @ 21:57:01
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha nejdu det förstår jag:p

2008-12-03 @ 07:23:35
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0