- frukost-time.


Blev en sen frukost idag , för vissa andra så äter ni säkert lunch nu .  Men så skönt att inte behöva stressa när man vaknar och ska behöva trycka i sig frukost och åka iväg på skola , jobb eller vad man gör . Rätt skönt att börja sent om dagarna . Har aldrig vart en morgon människa , och kommer säkert aldrig bli . Men måste man gå upp som jag måste när man jobbar tidigt så klart man kommer upp . Men det är fööör tidigt .  Men samtidigt så förstår jag dom som har "vanliga" arbetstider på dagarna att man har hela dan kvar sen för annat . 

Just nu trivs jag med det jobb som jag har , men man kan inte alltid gå och traska där heller . Men vad skulle man vilja göra annars ? ..  Orkar inte tänka på det just nu iaf . Man får se hur länge man blir kvar. 


Snart så blir det att hoppa in i en dusch och fixa till sig för jobbet . 

byeeeeeeeee! 

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha de flesta andra hade säkert redan ätit lunch:p Själv blev jag "utskälld" för att jag sov till kl. 11.. kära hjärtanes liksom



Lycka till med det då:D Jo jag har en halv kvar:)

2008-12-16 @ 21:57:37
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja i mjukiiisar ;D haha . men det är första dagen den här veckan ;P Klart jag utmanar dig ;)

2008-12-17 @ 22:06:06
Postat av: ems

svar: hahaa menade dej om VAD? bara för jag skrev att erik va snygg eller? ja men det e du med linus :P oroa dig inte haha

2008-12-27 @ 02:26:46
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: ems

eller syftade du på det om att jag skrev att det skulle kanske bli fest hos linus? ja det va la synd va :D

2008-12-27 @ 02:27:42
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0