- dagarna rullar på ...


.... men man ser ingen förbättringen iöverhuvudtaget . Jag orkar inte hålla på och tjaffsa om små saker stup i kvarten .
Men då när jag öppnar käften då ska man bli sur och tvär . Varför kan vissa inte ta saker som man säger för ? Men som sakt det är inte mitt problem känner jag . Vill man vara sur så visst .

Var nu ett tag sen man satt här och skrev lite , känner att jag inte har nån lust eller ork alls . Det är så mycket som händer just nu runt en . Och jag vill bara ha "jul-lov" . Inte så många dagar kvar på jobbet för det här året . Och det ska bli riktigt jävla skönt att bara få vara och slippa tänka på jobb . Känns som det var evigheter sen man bara kunde koppla av.

Julen ser jag inte direkt fram imot heller .  Vet ännu inte vart den ska firas . Får helt enklet se hur det blir med allt . Känns som julen kan skippas för i år . 

Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0