sol sol sol.

Faan vilket väder ;D

Vart ute i princip hela dan idag , började med att jag var till AMS i morse vid halv 11 , var där en halv timme för att uppdatera handlingsplanen . Sen så blev det en sväng till lineas praktik och hälsade på ;) Sen så tänkte jag åka hem , men blev att jag åkte hem till markus och drack kaffe :P  sen så stack vi upp på stan och kollade runt och satte oss sen vid slottet nästan och kolla på folk och sola och njööt av solen ;D haha .. riktigt kalas väder ..

nu så är man hemma igen . funderar på att dra fram dammsugarn och städa lite , känns som dammråttorna snart anfaller än . Nedå , så illa är det inte riktigt men inte långt ifrån. Och snart så kommer Linea hem hit , får se om jag får med mig henne på en runda runt skogen , man får passa på och  vara ute nu . :)


buspojkarna på bilden ..  ;  )



image3


Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0