- Ingen rubrik.

Äntligen måndag igen .. eller kanske inte allt för skoj  , en ny vecka med massa jobb känns ju inte allt för lockande . Jag känner mer och mer nu att jag orkar verkligen inte jobba . Faan så skönt det skulle vara att bara vara hemma och ha det bra och umgås med dom man vill .
Men mycket av dom tankarna tror jag beror på att jag är rätt slut , ingen semester alls på jag vet inte när . Hela sommarn så jobbade man ju massor och bara efter sommarn så var man helt slut . Så lite semester skulle absolut inte vara fel och få vila upp sig . Men det är bara att hålla i sig tills julen då vi har stängt  1-2 veckor .
Veckan blir förhoppningsvis rätt lugn kan man ju hoppas på . 
Idag kändes det verkligen som jag ville byta jobb av nån konstig anledning , har snart vart på hotellet i 2 år och trivs super . Men att testa nånting nytt skulle ju inte skada , men det känns inte riktigt aktuellt i nuläget !


Ibland så tappar man verkligen lusten för allting , jag känner bara att jag orkar inte lägga nån vikt på att dalta hit och dit med allt .
Jag har alltid vart den snälla glada linus , men varför ska man vara snäll för när man inte får någe för det ? ..  Det har jag frågat mig själv , men får inte ut någe riktigt svar på det .


Kanske ska skriva om nånting roligare istället . Helgen ?
Helgen var bra på alla sätt och vis . Fredagen blev bara en hemma kväll framför tv , hade inte direkt någon ork för att göra någe speciellt.
Lördagen så blev det en hel del bärs , kvällen började här hemma hos mig med några öl . Sen så åkte jag och adde upp till stan till Maja för att förfesta lite . Sen så ville jag ut på krogen men blev inte så , blev att vi drog vidare till Pasta baren för att ta några öl . Sen så blev det bara bussen hem :) .. Söndag var bara en sån där onödig dag med tvättning och sånt tråk!!


Blir kanske lite mer bloggande imorn , får se hur jag känner . Ibland så tappar man bara lusten och skriva ..

vi ses!

Kommentarer
Postat av: Mmmaja!

ja! det är så jääävla gott.

2008-10-14 @ 19:05:05
URL: http://pappabiff.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0