duktiga jag !

Känner mig riktigt duktig idag . Först iväg och jobba i morse , trodde knappt inte jag orkade upp i morse när mobilen piper 04.20 .. skaplit tidigt . !
Sen så var man på jobbet 05.10 för jag skulle börja halv 6 istället idag eftersom det är fullt på hotellet, så vid halv 6 så vart man i princip invaderad med 70-80 pers som skulle ha frukost .Men rätt skönt ändå att massa kom så tidigt så blir det inte så mycket folk senare. Sen så har man haft hand om lunchen . Slutade vid 2 och åkte hem . Och nu så har man städat hela lägenheten , bäddat rent sängen och sen vart iväg och handlat . Allt för att hålla sig vaken så man inte somnar . För då är det kört sen att kunna sova inatt . Ska upp samma tid imorn oxå och jobba . Sen är det den efterlängtade helgen :D Supa ska det minsann bli :D

ska snart ta och duscha och lägga mig och kolla på tv !

Good Bye!

Kommentarer

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0