- hoppas hoppas...

... jag hoppas verkligen jag kan flytta snart  :D  Hittade en annons på blocket om byte på lägenhet  för några dagar sen som lät jätte bra . Jag vill verkligen ifrån där jag bor nu .
Kan ju bara hoppas han är sugen på att byta , har mejlat lite och han låter lite intresserad iaf . Bara att hoppas på det bästa .
Perfekt läge och nära stan som jag vill och sen lite närmare jobbet och så det är inte fel . Vissligen är den 6 kvm mindre och 600 kr dyrare men det är det värt!

Idag så har det vart full fart hela dan , var ju först iväg och klippte mig och färgade håret sen så blev det en vända på stan och käkade lite . Sen så iväg och jobba , gick bättre än jag trodde idag . Trodde det skulle bli jätte mycket men det gick kalas .
Och nu så är man hemma och ska strax lägga sig .
Ny dag imorn och jobb som står på schemat bara . Sen är jag ledig fredag och sen jobba på lördag , då är veckan äntligen över :D
Sen på lördag kommer madde hem som är i spanien med jobbet en veckan . Stackarn har åkt på hallsfluss där nere , inge vidare när man är där nere med jobbet och ska jobba oxå .
Är nämligen blomvakt och kollar till posten åt henne . Visst är jag snäll ? =)

Kanske dyker upp en bild imorn på hur det blev i huvudet , för ni är lite nyfikna va ? ;D

nu så får det bli sängen .

nattiii!



Kommentarer
Postat av: mamma

håller tummen för att lgh blir din..men flytta inte bara för att du vill bort från Oxhagen utan för att d känns bra med den nya..puzz å kramiz älskar dig

2008-10-16 @ 13:40:47
URL: http://wwwgammtackan.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0