- full rulle imorn.

Imorn så är det äntligen fredag , eller det är egentligen fredag nu eftersom klockan är strax 01.00.
Men iallafall imorn så känns det som att det är mycket som ska göras . Ledig imorn och det är jätte skönt verkligen . Ska kliva upp när jag vaknar , tänker inte ställa nån klockan . Det får ta den tid det tar .

Ska upp på stan och kolla lite om jag hittar några jeans och kanske nån tröjja , känns som jag behöver fräscha upp min garderob lite . Alltid skojs med lite nya kläder .
Förhoppningsvis så följer nog TL med upp på stan och hennes lilla Emanuel om han är frisk .
Sen så ska det städas lite här hemma och ta hand om disken som inte blivit av på några dagar , sen så ska det även stor handlas lite . Börjar bli tomt i kylen , kanske blir någe gott man handlar hem .
Annars förövrigt tror jag det blir en lugn hemma-kväll bara . Får se om jag ska träffa  hanna och hennes kille på kvällen och se om dom är sugna på att hitta på någe . Återstår att se imorn .

Nu så tror jag det är dags för sängen .

God Natt !

Kommentarer
Postat av: malin

haha lätt taget ! :D När ska jag komma ?



Ja du passar verklingen som blond :) haha oh ja självklart vill ja ha dig nästan linus .. men bara nästan ^^

2008-10-17 @ 01:37:51
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: malin

haha , du är knäpp ;D oh vad gör man upp 09.24 ? skulle inte du sova ut ? :p

2008-10-17 @ 11:06:12
URL: http://pinkladym.blogg.se/

Skriv nån trevlig kommentar genast:

Namn:
tryck här om du vill bli ihågkommen ;)?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg, skriv då din adress till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0